Wednesday, June 15, 2011

أحاسيس متضاربه في حبها




شوية احاسيس متضاربة
مش عارف انا بحبها ولا لأ
ولا حتى عارف انا عايز اروحلها ولا لأ
لما حد يتكلم عنها ماببقاش مستحمل كلمة عنها
ووقت تاني بيبقى الكلام عادي ولا كأنه كان عنها
ولما بسمع اغنية عنها ببقى عايز اللبس وأروحلها
واحيانا كمان بغني أغاني في حبها
ووقت تاني ما ببقاش مهتم اني اسمع حاجه تخصها
انا ببقى فخور قوي اني منها
بس في اوقات ببقى زعلان قوي منها
بس طول الوقت قلقان عليها عشان فعلا بحبها
ودايما تلاقيني شايل همها
وأوقات تانيه ماببقاش قادر انزلها
يمكن ما بحبش حرها؟
ماهو بس برده أحلى جو جوها
وبعدين ماللي انا فيها دلوقتي أحر منها
يمكن المشكله في شعبها
بس ازاي؟ دول من احسن الناس اللي شوفتها
على فكره انا عرفت خلاص اني بحبها
عشان كل ذكرة كانت في قلبها
وايام طفولتي كمان هناك عشتها
وهناك كمان عشت السنين الحلوه كلها
يمكن كان هناك شويه حاجات زعلتني منها بس برده بحبها
وبعدين دي فيها كل الناس اللي ماقدرش استغنى عنها
ماهى بلدي ماقدرش برده استغنى عنها
ومسيري يوم ارجعلها
يمكن عشان اكمل حياتي على ارضها
أو حتى اموت وابقى ادفن في بطنها
انا شكلي فعلا بحبها




No comments: