Sunday, January 11, 2009

مديرى مشى


بالامس وقع حادث هام جدا ....هام يعنى يصيب بالهم وهى ليست بمعنى مهم
مديرى ساب الشغل....هتقولى عادى
هقولك ده لما يكون مدير عادى
الراجل ده كان محترم لابعد الحدود وعمرى ما حسيت انه مديرى دائما كنت بحس انه صحبى وعمرى ما قلقت وانا بكلمه
اكتر صفه يوصف بيها انه اخلاق اخلاق اخلاق ...انسان متربى لابعد الحدود
لدرجة انى ساعات كنت بحس انه عيب وليس ميزة ...يعنى ساعات فى مواقف تحتاج فيها ان مديرك يكون شلق ( شلأ ) يعنى ...يتخانق علشان القسم او الحاجات دى....
طبعا ده فى جنس المديرين مش عيب اطلاقا ...
يعنى انا اعتقد ان الناس اللى مديرينهم طحنينهم لما بيناموا بيشوفوا احلام فيها مديرين لابسين ابيض فى ابيض وبيعملوهم باحترام
الناس دى لو شافت مديرى كان هيقولوا هو ده هو ده اللى بنشوفوا فى احلامنا
هقول ايه بس هى دى سنة الحياة
وللحديث بقية
عبدالحكيم

2 comments:

Anonymous said...

دوام الحال من المحال ... فلا تفقد الأمل واعلم أخي أن الزمان لا يثبت على حال كما قال عز وجل (( وتلك الأيام نداولها بين الناس )) .

وتأكد أن الله سيبدلك مديراً به مميزات تانية كيرة برضه ... وشد حيلك عشان نشوفك مدير قريب

Mohanad said...

ربنا يكون في عونك يابني
انا عارف كويس اللي انت فيه لاني فاهم كويس يعني مدير محترم