Thursday, August 2, 2007

انا زهقان جدا جدا جدا

انا زهقان جدا والله ومش لاقي حاجه مفيده الواحد يعملها
ده حتى مفيش طاقه ولا عزيمه تعمل بيها حاجه لو لقيت حاجه تتعمل اصلا
اعدت افكر في اي حاجه جديده تتعمل قولت اشتري كاست للعربيه
ورحت اشتريت كاست لا وايه اصلي مش صيني قولت يمكن احس بحاجه جديده
المهم اشتريته بالليل وروحت ركبته ورجعت متاخر جدا والكاست فيه اوبشن جامد جدا
وشه بيتشال عشان ماحدش يعرف ان في كاست راكب
اشطه
المهم انا ركنت العربيه وشلت الوش بتاع الكاست عشان مايبانش ان في كاست راكب زي ما قولتلكوا
وتاني يوم نازل في امان الله وخارج مع اصحابي واذ بالمفجأه
الاقي اخونا هاني اللي كلنا عارفينوا طبعا واقف جنب العربيه بتاعته
واذ بيه بيقولي ايه النظام انت رايح تجرب الكاست الجديد وكده
انا بقا بيني وبين نفسي (كاست جديد !!!!!! هو عرف منين ) المهم انا قلبي اتقبض والحمد لله
خرت مع العيال واذ بيا تاني يوم وانا ماشي سلك الدبرياج يتقطع قولت الحمد لله المهم ان انا بخير
طب سبيك من ديه اجي ادوس على الانتظار الاقيه مش شغال قولت ابقى اشاور بايدي
روجت للكهرباي عشان اظبط الدنيا اذ بالكاست يطلع دخان وريحه شياط
قولت الحمد لله المهم الستر وربنا يبعد عننا وعنكوا العين
ملحوظه الحمد لله لحقنا الكاست قبل ما يولع ده بس ربنا ماحبش يزعلني و عشان فلوسه حلال

No comments: