Monday, March 3, 2008

الاهانة


اعوذ بالله من الشيطان الرجيم
بسم الله الرحمن الرحيم

"و سيعلم الذين ظلموا اي منقلب ينقلبون" الشعراء 227
السادة القراء ...
السادة اللي هايسمعوا عنا ف يوم من الايام...
اي سادة و السلام...
والله العظيم يا اخواننا احنا مش راضيين عن اللي بيحصل من اهانة زي دي
انا طبعا باتكلم عن اهانات زي اللي ف الصورة دي...
واحدة رقيعة زي اللي ف الصورة دي لابسة هدوم مكتوب عليها انا قريت الكوميديا بتاعة محمد؟!؟!؟!؟؟!؟
و طبعا برضه باتكلم بالاصالة عن نفسي و بالنيابة عن اخواتي مهند و عبد الحكيم
احتمال يكون حد غيرنا بيقرا الكلام ده بعد اي وقت كان ... قليل او كتير و زينا كده برضه مش موافق برضه و شايف زينا القائمين باعباء الديانة ف بلاد المسلمين واقفين و حاطين اديهم ف جيوبهم و بيصفروا ببقهم زي ما يكون الدنيا ربيع و الجو بديع
انا بس حبيت اسيب علامة عشان واضح ان الايام الجاية هاتشوف ازفت من كده و عشان ما نقفش قدام اجيال اللي جاية ف موقف اللي شفنا الكلام ده و سكتنا حبيت اسيب الكلمة دي
حابب بس اقول لاي حد ييجي بعدنا
لا
احنا مش موافقين على الكلام ده
اصل احتمال يطلع مخنثين اسواء من بتوع دلوقتي يقولو ماهم الناس بتاعة زمان" اللي هو احنا يعني" كانو اقرب لربنا منا و شافو النبي بيتهان و كانت روحهم رياضية و سكتو عشان يبقى فيه رأي و رأي اخر
ف انا اهه بقول: لااااااااااااااا
انا من بتوع زمان اهه و مش موافق و هاطق من الغيظ
و هاموت و انا شايف جناب الرسول بينتهك و انا مش عارف اعمل حاجة
بس برضه اهه زي ما القرآن بيقول " معذرة الي ربكم "
و يمكن نفسي اوصل صوتي لرسول الله و اقوله يا رسول الله انا رافض اللي بيحصل ده بس ما باليد حيلة. والله يا رسول الله ماعرف حاجة اقدر اعملها غير الدعاء
يا اخوانا اللي يعرف حاجة نقدر نعملها غير الدعاء يقولي و انا على اتم استعداد لتنفيذها
اعذروني لو ماقدرتش اكمل كلام... بس بحقيقي مش لاقي حاجة اقولها تاني
شكرا
كان نفسي امضي بأكرم كالعادة بس اي كرامة دي اللي هاوصف بيها نفسي والرسول بيتهان

امضاء
مش اكرم



No comments: